vrijdag 9 mei 2014

Uit den ouden doos




Nu ik toch bezig ben......................

Nog wat impressies van oudere werkstukken en workshops.


Workshops die ik bij het Droomsleuteltje heb gevolgd. Hier kwam ik voor 't eerst in aanraking met houtolie. Geweldig spul!

1e workshop was het oppimpen van een Euromini kast. Erg leuk en met alle extraatjes de moeite waard. Alles op de foto heb ik tijdens de workshop gemaakt. Bovenop de kast ligt een hoed, een album en lavendel.





De 2e workshop was het maken van een tuinbank met een vogelhuisje. De bank heb ik voorlopig in dit kistje gestald, maar ik ben nog niet zeker of dat zo blijft. Kussentjes en een plaid maken het helemaal af. De camelia heb ik van Carra voor mijn verjaardag gekregen. Ze is dol op het maken van bloemen, wat goed uitkomt, wat dat is niet echt mijn ding.


Werkkast in een oud doosje
 





Trousseau met lade gemaakt van dun triplex, beplakt met stof dat gebruikt wordt door boekbinders en lekker gevuld met allerlei spulletjes die een dame van stand op reis bij zich heeft. De handschoenen zijn van Christi van Soelen. Ware kunstwerkjes.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten