zondag 16 januari 2011

Voorbereidingen en de Doos van Pandora


Gisteren begonnen met het opvullen van het poetsmandje. Goede voorbereiding is het halve werk, dus eerst eens goed de gebruiksaanwijzingen van Roelie gelezen.


Doos van Pandora



Zo noem ik mijn box met een verzameling van wegwerp artikelen. Als ik iets wil maken is dat de eerste plek waar ik zoek. Gisteren ben ik bezig geweest om het blikje wax te maken voor de poetsmand van Roelie. Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar het prototype is klaar. Vanmiddag staat een 2e poging op het programma.


Geweldig hè? Zo'n doos van Pandora. Er zit altijd wel iets bij wat je kunt gebruiken!


Prototype blikje wax

 
Klaar, maar nog niet echt naar mijn zin. Vanmiddag een 2e poging.

  
 Wordt vervolgd
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten